Ivan Tomić: Menadžment i komunikacija u sportu

500.00 kn

Broj stranica: 560
Godina izdanja: 2021.
ISBN: 978-953-8289-30-9 (Synopsis, Zagreb)
Uvez: tvrdi
Visina: 240 mm

UDŽBENIK

Opis

“ Knjiga Menadžment i komunikacija u sportu autora Ivana Tomića bavi se suvremenim fenomenima u sportskoj industriji. Glavni naglasak knjige je na nogometu kao perjanici te industrije. S teorijskog aspekta autor nas uvodi u teoriju suvremenog menadžmenta kao i strateški menadžment kako bi čitatelji lakše ovladali cjelinama koje prethode. Važno poglavlje knjige čini organizacija u sportu gdje autor koristeći se svjetskom naprednom literaturom kao i osobnim saznanjima i iskustvima temeljenih na istraživanju piše o organizaciju, vlasništvu, članskim modelima, zatim o nadležnostima i zadaćama izvršnog, financijskog, operativnog i sportskog direktora, treneru prve momčadi, voditelju akademija i izborniku nacionalne nogometne reprezentacije.

Također, I. Tomić elaborira ulogu i značenje marketinga u suvremenom sportu, a jedno od najdetaljnijih i najstudioznijih poglavlja knjige čini komunikacija. Tako autor ukazuje na organizaciju sportskog ureda, komunikaciju u sportskoj organizaciji, analizira i pojašnjava sportske odnosi s javnošću, komunikacijski model TRENER, odnose s javnošću za trenere i igrače, sportsko novinarstvo, odnosi s medijima, glasnogovorništvo i dr.

Autor se bavi fenomenima upravljanja impresijama, kriznim komuniciranjem u sportu, informacijsko-komunikacijskim tehnologijama, sportskim agentima, posrednicima i talentima, sponzorstvom i volonterstvom u nogometu, psihologijom, pravom i etikom.

U knjizi pored suvremenih teorijskih postavki govore eminentni znanstvenici, svjetski stručnjaci, proslavljeni sportaši i nogometaši. Na taj način autor je teorijskom okviru pridodao i iskustva i praksu i na taj način je zaokružio ovu cjelinu u prestižnu knjigu o menadžmentu, komunikaciji i sportu. To potvrđuje i pisac predgovora s Columbia university iz New Yorka, Joseph Joe Favorito.”