Maja Prović: Mindfulness život sada – komplet knjiga i kartice

250.00 kn

Mindfulness je sposobnost zadržavanja svjesne pozornosti na svoje misli, emocije i fizičke aktivnosti u datom trenutku, bez da ih prosuđujemo i u njima energetski sudjelujemo.

Kategorija:

Mindfulness priručnik i kartice

Opis

Mindfulness se već desetljećima koristi u neuropsihijatriji i psihologiji u radu u bolnicama, ustanova za mentalno zdravlje i prestižnim svjetskim sveučilištima.

Neuroznanstvene studije su utvrdile da već 8-tjedno prakticiranje mindfulnessa po prosječno 30-tak minuta dnevno pozitivno mijenja mozak, te su nađene sljedeće promjene:
♦ Povećana područja mozga povezana s regulacijom emocija (poboljšana samokontrola)
♦ Promjene u područjima mozga povezanim s donošenjem odluka, pozornošću, koncentracijom, pamćenjem i empatijom
♦ Smanjenje gustoće sive tvari u amigdali koja igra važnu ulogu u anksioznosti i stresu
♦ Osim korisnih promjena u mozgu, redovito prakticiranje mindfulnessa poboljšava cirkulaciju, snižava krvni tlak i štiti ljude od rizika za razvoj povišenog krvnog tlaka. Poboljšava probavu i san.

Kada ste neprestano izloženi pritisku dnevnih obaveza, negativnih energija drugih ljudi, zahtjevima okruženja, neugodnima mislima ili osjećajima, i sličnim smetnjama koje cjepkaju vaš dan, u mozgu dolazi do umjetnog osjećaja pritiska koji uzrokuje bori-se-ili-bježi stav, uz neizbježnu pojavu stresa.

Mindfulness ima ključnu ulogu u tome da zaustavite ova stanja koja vas dugoročno vode do pojave psihosomatskih bolesti (gastritis, tahikardija, problemi sa štitnjačom, psorijaze, migrene i sl.) .

Mindfulness vam pomaže :

  • da na vrijeme prepoznate podražaj koji dolazi izvana
  • da se zaustavite na trenutak i promotrite što se događa – time izlazite iz amigdale, centra mozga koji vam u ovakvom trenutku ne dopušta da mislite i donosite svjesne izbore
  • svjesno djelujete u miru sa sobom bez reakcije koja vam šteti te
  • pristupite predfrontalnom korteksu koji je odgovoran za svjesnu pozornost i zaustavljanje iz stresnog stanja.

Koja je korist za tebe od ovih 60 mindfulness kartica?

Ovih 60 kartica pomoći će ti da:

  • razviješ naviku bivanja u sadašnjem trenutku bez lutanja u prošlost i strahova od budućnosti
  • postepeno smanjiš anksioznost i stres
  • naučiš prepoznavati i razumjeti svoje i tuđe emocije
  • koristiš svoju sekundu odmaka između podražaja i reakcije
  • promijeniš naviku reagiranja na ustaljeni način
  • zaustaviš pretjerano razmišljanje i budeš umorna/umoran
  • efikasno i smireno odgovoriš na izazovne situacije

I brojne druge prednosti.

S obzirom na to da je mindfulness oblik mentalnog treninga, ima vrlo pozitivne rezultate i u poboljšanju koncentracije i pažnje, sposobnosti pamćenja , kreativnosti te perceptivnih sposobnosti.

 

 

Izdavač: Maja Prović

Broj stranica knjige: 180 stranica

Broj kartica: 60

ISBN:

Godina izdavanja: 2022.