Nino Ćorić: Korporativna komunikacija

190.00 kn

Sunakladnik: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Broj stranica: 255
Godina izdanja: 2019.
ISBN: 978-953-7968-80-9 (Synopsis, Zagreb)
Uvez: tvrdi
Visina: 235 mm

UDŽBENIK

Opis

Korporativna komunikacija

Knjiga je strukturirana tako da njezin sadržaj prikazuje proces korporativne komunikacije u četiri cjeline. U prvoj cjelini analiziraju se različiti pristupi određenju korporativne komunikacije, pojašnjava se njezina važnost i funkcija, kao i model upravljanja njome. S obzirom na njezinu interdisciplinarnost, u drugoj se cjelini daju teorijske osnove pojedinih znanstvenih disciplina čije poznavanje predstavlja kontekst za razumijevanje korporativne komunikacije. Treća cjelina obrađuje set aktivnosti koje čine menadžersku, marketinšku i komunikaciju odnosa s javnošću kao sastavnice korporativne komunikacije. Četvrta cjelina obrađuje ishode tih aktivnosti: korporativnu kulturu, korporativni identitet, korporativni imidž, korporativnu reputaciju i korporativni brend.